poniedziałek, 22 grudnia 2008

Studentki i Studenty pozwólcie, że...


...przedstawię Karolinę Skrzyniarz, osobę, która przebrnęła okres próbny, zyskała sympatię i większośc głosów na tajnym, kontrowersyjnym zebraniu KKS "Leon" przez co stała się członkiem klubu. Sama tego chciała...

  • Przyszła z Edukacji Artystycznej. Ma dziewczyna talent i smak.
  • Rocznik '89, który pije 'na dwa'. Ja pierdole, ja tak nie potrafię. (patrz zdjęcie wyżej)
  • Dobrze tańczy do techno. Królowa parkietu i pastiche! ;-) [Stencel chowasz się!]
  • "Chlapee!" nie jest jej obce. (Fenomen "Chlapee!" jest tematem na oddzielny post.)
  • Ma fajne zielone rajstopy i dobrze zmywa kubki, a to wg niektórych postawa wolontariatu w KKS 'L'.
  • Dzieczynka, która lubi chodzić w czerwonych gaciach i pelerynie. Myśli, że ma nadprzyrodzone moce. (Wedle życzenia.)

Jako Zarząd kanapowy muszę przyznac, że idealnie wkomponowała się w pejzaż herbat, kaw i studentów APS.

Gratuluję i życzę stu lat w Leonie!

3 komentarze:

Karolina Skrzyniarz pisze...

zapomniałaś dodać:
-supermen,posiada nadprzyrodzone moce
albo chociaż
-dzieczynka,która lubi chodzić w czerwonych gaciach i pelerynie
myśli, że ma nadprzyrodzone moce

Klub Kultury Studenckiej "Leon" pisze...

A proszę, już zmieniłem. ;-)

Karolina Skrzyniarz pisze...

wiedziałam, że 2 wrsja
wiedziałam!!